Kunna istället för vilja

 
 
Jag måste släppa vad
jag vill kunna göra och 
istället göra det jag kan
istället för att sura och
inte göra något alls.
 
 
 
 
Det är så viktigt att ta
sig ut, andas, lyssna på
fågelkvitter, höra bäckar
porla, vinden susa, känna
solens varma strålar och
förundras av fjärilarna som
fladdrar förbi.
 
 
 
 
En sketen kotförskjutning
sätter vissa begränsningar
men gör mig ändå tacksam
för det jag KAN göra.
 
 
 
 
Jag ska bli bättre på 
att påminna mig själv 
om det och prioritera
rätt och ”unna” mig
mer rörelse trots att
det inte kanske är i den
form jag hade önskat
om jag kunnat välja
fritt utan begränsningar.
 
 
 
 
Tacksam för årets första
runda på elljusspåret som
gjordes iförd kängor vis av
tidigare års erfarenheter.
 
Nu har jag boostat mitt
måbrakonto rejält!
 
 



åsa säger

Ja ja ja vi måste träffas <3 <3 hör av Dig om Du har vägarna förbi... åker Du själv kanske jag kan följa Dig till Genbäcks :)
Numera är det Doroteabor som driver anrika Kronas Konditori...
Väldans smart av Dig att inte upprepa mitt misstag ;-)
kram

2019-05-16 @ 21:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: