Turkost, trasmatta och tips

 
 
Tog fram lite färg igår
och tände ljus.
 
Snön gjorde att man
ville boa inomhus...
 
 
 
 
En trasmatta åkte
även fram till Eroz
glädje.
 
Luran hjälpte till genom
att damsuga och torka
golv och städa toalett.
 
Verkligen lyx att få
assistans utan att
behöva be om det!
 
 
 
 
Och så ett boktips,
en lite annorlunda bok
ur tre familjemedlemmars
olika perspektiv/upplevelser.
 
Jag läste den från pärm
till pärm i rask takt.
 
 
 



Anonym säger

Turkost så fint. T o m boken matchar i färg. Vi har oxå fått lite snö här i dag, en lite skur med snöblandat regn, upphörde ganska snabbt och nu skiner sommar solen igen.
Ibland har jag lite problem att kommentera hos dig. Tror det är för att jag inte har blogg.se själv. Ville bara du skulle veta då jag sällan skriver men ofta vill. Ha en bra helg. Kramiz.

2019-05-03 @ 14:26:27
Mammsen säger

Och nu kom den rätta,rutan, så du vet vem kommentaren kom i från.

2019-05-03 @ 14:28:38
URL: http://mammsen.wordpress.com
Jenni None säger

Ja hua, du må tro att jag var nervös men blev så glad i morse när jag läste att strejken var över! :D Ja det var många som blev drabbade nu av strejken, har kusiner som ska till Italien i morgon så de är nog bra glada att det över.
Har också varit inne och kikat på bäddmadrasser nu till barnen, de kan nog vara värda lite bättre sängar då de inte är jättenöjda nu. Rasmus har dragit fram tältsängen och ligger i den istället :D

Ha en fin helg!
Kram

2019-05-03 @ 15:22:20
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Jenni None säger

Ja hua, du må tro att jag var nervös men blev så glad i morse när jag läste att strejken var över! :D Ja det var många som blev drabbade nu av strejken, har kusiner som ska till Italien i morgon så de är nog bra glada att det över.
Har också varit inne och kikat på bäddmadrasser nu till barnen, de kan nog vara värda lite bättre sängar då de inte är jättenöjda nu. Rasmus har dragit fram tältsängen och ligger i den istället :D

Ha en fin helg!
Kram

2019-05-03 @ 15:22:20
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
åsa säger

Så fin matta... trasmattor är ju verkligen bäst hälsar Frost :D
Helt galet att det blev vinter igen å så pass kyligt.
kram

2019-05-03 @ 18:50:18
Pauline Hurtig säger

sån tur att strejken är över!

2019-05-03 @ 20:21:02
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: