Bilagorna och testar

 
 
Ett mycket prisvärt
alternativ till olika 
julmagasin är faktiskt
aftonbladets och 
expressens bilagor.
 
Recept, inredning
och pyssel som känns
lite nya rent av emellanåt.
 
Gillade tex pepparkaks-
växthuset i tidigare nr 
där glaspartierna var
gjorda av gelatinblad.
 
 
 
 
 
Så här inför jul kommer
en hel del nya smaker 
för säsongen.
 
Pepperkaksglassen
gillade vi alla, men dito
choklad var det mest 
ungarna som gav 
tummen upp.
 
Kanelsmakande cola
var ok enligt barnen
men tummen ner
enligt mig.
 
Fil med saffran och
apelsinsmak gillade
Luran medan Bogge
istället föredrog 
knäckig kola fil.
 
Själv blir jag ofta 
lockad att smaka men
konstaterar allt som
oftast att originalet
är det som smakar
bäst!
 
 



Jessica Högberg säger

Allt är inte guld som glimmar sa mormor, känns som det passar in här <3

2019-11-21 @ 12:50:16
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
åsa säger

Jag är skitdålig på att testa nya smaker,
kan väl oxå bero på att risken finns att varken J eller Elin smakar då de är väldigt konservativa :D
Jag köpte salami med tryffelsmak å Elin uppförde sig som om jag försökte förgifta henne ;-)
Nu äter vi inte fil så det går helt bort och coca cola med kanelsmak känns som förräderi :D
Jag är sugen på skinkmacka så jag måste nog göra mig en adventsskinka... till jul äter vi kalkon så då gör det inget om vi redan ätit upp skinkan :)
kram

2019-11-21 @ 16:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: