En god morgon

 
 
Även om fredagar
är veckans bästa dag,
så är nog måndag
morgon den bästa 
morgonen.
 
Att tassa upp före
alla, tända upp och
ta sig kaffe och 
läsa/besvara lite 
mail medan Nyhets
morgon står på
i bakgrunden.
 
Sedan 40 min
simning innan jag
åker hem igen.
 
 
 
 
 
Tänder ljus och
plockar fram frukost
innan jag väcker
ungarna.
 
En mjuk, varm och
stressfri start på 
veckan för oss alla!
 
Hoppas att även
ni fått det <3
 
 



znogge säger

Själv tycker jag att fredagsmorgnar är bäst.

Kram och ha en bra start på veckan!

2019-11-18 @ 09:03:32
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa säger

Tidiga mornar är inget för mig, inte heller sena kvällar ;-)

Låter dock skönt med en sån start på veckan :)

Skulle väl aldrig skrivit i gårdagens blogginlägg att Frost äter ;-) vet inte om det är nån ny löptiksperiod eller om han bara var störd ;-) men då han typ vill "sätta på" min jacka då blir jag sur... men det värsta är om han åter igen slutar att äta.

Med tanke på Teddys "knubbighet" han är en riktig knubbis så ser det typ ut som en hund får mat, mycket mat å en hund går på svältkost...

kram

2019-11-18 @ 12:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: