Fina människor

 
 
 
Igår fick vi ett brev
fyllt med omtanke och
vackra kort med hälsningar
från långtbortimormor 🧡
 
Omtanke som gör oss
så glada och tacksamma!
 
Dessutom kom Martina
förbi med ett så vackert
keramikfat som för 
tillfället agerar ljusfat
men som även kan
fyllas med godsaker
som polkagrisar, 
tryfflar eller knäck 
närmare jul.
 
Så fint och precis
min stil - tack! 🧡
 
 
 
 
 
 
Bogge har sovit över
hos en kompis som han
hängt ihop med ända 
sedan han gick förskolan.
 
Här väntar nu en
promenad med Eroz 
vad det lider, sedan
besiktning av jaktbilen
i Vilhelmina.
 
Har vi tur hinner vi
kanske in på Magasin
Mix och så köpa lite
sushi hos Bergmans
 då vi liks är där.
 
Sedan väntar en
oskriven helg, det enda
jag vet är att vi ska tända
ljus och minnas de fina
och saknade människor
som inte längre finns
hos oss.
 
 
 



åsa säger

Glöm inte bort att fika på Nya Stenmans och berätta sedan om det är värt att åka dit å fika :)
Jag har en plan att vi ska testa pizza hos Bergmans men än har det inte blivit av.
Lycka till med besiktningen, jag hoppas Ni slipper lämna bilen å gå hem ;-)
kram

2019-11-01 @ 10:26:02
Znogge säger

Vilket fint fat du fick. Hoppas besiktningen av bilen går bra och att ni slipper anmärkningar.

Kram

2019-11-01 @ 16:21:49
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: