Pringles

 
 
Jag är den som
hellre äter en 
förrätt istället 
för en efterrätt.
 
Salt istället för sött.
 
Kanske då inte helt
otippat att chips är
en av mina laster ;-)
 
Dock är jag rätt 
kräsen och äter inte
vilken sort som helst,
eller smak som helst.
 
Pringles Salt & Vinegar
är absoluta favoriten.
 
Tur i oturen så är
just den smaken inte allt
för vanlig i sortimenten,
så när jag väl hittar den
brukar jag bunkra!
 
Passade på då jag hittade
de blå rören när vi var i
Ö-vik och såg Skäringer.
 
Dessa avnjutes nu
i lagoma mängder för
någon asket är jag inte,
även om jag så här långt
tappat motsvarande
59 st pringlesrör.
 
Pringles är fett (!) bra
som måttenhet i
mitt fall ;-D
 
Testade en jogg i förrgår
och fortsätter jag att kapa
ytterligare några rör så
ska det nog gå att
börja jogga så
smått snart.
 
Men idag blev det
simning som är 
snällt mot kroppen!
 
Nu mot stugan för
att kolla till den lite :-)
 
 
 



åsa säger

Hm jag har aldrig hört nån förr räkna viktnedgång i pringles :D

Nyss inkommen efter en kylig Frost-promenad å nu känns det som om jag är rätt slut som människa ;-)
Hjärnan hänger inte riktigt med.

kram

2019-11-09 @ 16:01:52
Jessica Högberg säger

Ha ha, underbar räkning <3 Just den blå tror jag inte jag smakat även om jag ätit och gillar andra salt& vinegar

2019-11-09 @ 17:26:54
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Linda/Candygirl säger

Jösses. Det är ju skitmycket. hur gör man det, egentligen. haha...

2019-11-10 @ 12:05:04
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: