Sigtuna

 
 
På plats i Sigtuna
och Sigtuna stadshotell
för lunch till lunch möte.
 
Maten var som jag
minns den från förra
vistelsen - utsökt!
 
(Så jag hann äta hälften
innan jag fotade 🙈)
 
 
 
 
 
Även fint rum,
men tyvärr direkt 
ut mot receptionen
och utan isolerad 
dörr...
 
Men gissar att jag
somnar ändå med
tanke på att jag
var uppe i ottan.
 
 
 
 
 
Då jag suttit massor
idag så passade jag
på att ge mig ut för 
luft och lite rörelse.
 
Var tvungen att fota
de kala äppelträdet
fyllt med äpplen.
 
Exotisk för en
norrlänning ;-)
 
 
 
 
 
Passande på att ta 
promenaden utefter 
hälsans stig!
 
Minst 30 min om
dagen är ett måste.
 
 
 
 
 
Strandpromenaden
var riktigt fin, även om
det blåste kallt och
rått från Mälaren.
 
 
 
 
 
Passerade även ett
riktigt fint och pampigt
hus. Och själva Sigtuna
är så fint med sina låga 
trähus och gränder.
 
Nu väntar strax middag
som jag hoppas blir
minst lika god som
lunchen!
 
 
 



åsa säger

Inte dumt med go mat... rummet lät ju mindre skoj, jag hoppas Du ändå kan sova gott.
kram

2019-11-11 @ 20:17:20
Popprinsessan säger

Det finns så många ställen i Sigtuna! Både mat och rum såg härliga ut! Hoppas bara att det gick bra trots närheten till receptionen... Har svårt för ljud.. sist i Sthlm var det väldigt lyhört och jag vaknade på natten av att de ovanför kom hem och hade lite skoj.... Fick sova med öronproppar sedan :-D

2019-11-12 @ 10:06:56
URL: http://www.popprinsessan.se
Znogge säger

Finns det ingen möjlighet att du kan byta rum? Vi bodde så en gång och det var inte roligt. Maten såg verkligen delikat ut.

Kram

2019-11-12 @ 17:57:41
URL: http://znogge.wordpress.com
Johanna säger

Du ser ut att ha det toppen! Ta hand om dig! <3
Kram

2019-11-12 @ 20:19:32
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: