Väntar på paket...

 
 
Redan onsdag!
 
Och det har hunnits med
morgonpromenad och
firande av granne som
fyller år nu på morgonen.
 
Tö ute och glashalt,
så jag går och väntar
på paket från Sportamore
med icebugs till maken och
vinterskor till Luran bland
annat, samt en värmande
Nike till mig själv.
 
 
 
 
Råkade även klicka iväg
en beställning från Ridestore
som jag hoppas kommer
rätt omgående.
 
 
 
 
 
Men sen får nog det 
där klickfingret ta och
hålla sig i styr ett tag 🙈
 
 
 
 



znogge säger

Samtidigt så behöver man vissa saker så då är det bara att klicka på. Hoppas det beställda blir till belåtenhet.

Kram

2019-11-20 @ 10:24:17
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa säger

Snyggt *tummen upp*,
ibland måste garderoben förnyas.
Den där NIKE hoodien skulle jag oxå vilja ha :)

Har varit ut med Teddy,
vår väg glashal och nere på samhället moddigt å blött.
Inte min cup of tea då det gäller vinterväglag.

kram

Svar: Har fått den nu och den var sååååå skön och mysig, får lätt ont i halsen så jag gillade dess höga "krage" så att säga :-D
Therese Bjärstig

2019-11-20 @ 14:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: