Årets kalender

Årets adventskalender
är beställd. 
 
Det fick bli en större 
variant från Yankee Candle.
 
Funderade först på en
tekalender, en lakritskalender
eller en med produkter från
Body Shop, men nej få saker
sätter stämning så som
juldoftande ljus!
 
Var så nöjd i fjol med
denna kalender med mindre
format på ljusen, så i år
fick det bli lite större 
ljus :-)
 
Har även så smått
börjat fundera på julklappar.
 
Någon är inhandlad,
men de flesta återstår.
 
Men jag har i alla fall
idéer kring vad som 
ska ligga i klapparna.
 
Hur ligger ni till, 
fixat allt eller låter ni
det vänta till december?
 
 
 



Popprinsessan säger

Å det låter som en fin adventskalender! Jag köpte en Pukka-tekalender, lagom pris när man inbland liksom inte hinner med varje dag :-)
Kanske ska kolla in den här också iofs... ha ha!

Har köpt några småklappar men inget stort. Älskar att börja handla när jag ramlar över något, så att det inte blir en massa stress i december. Vill ju hinna njuta av te och doftljus i december :-D

Btw, heja dig som simmar så ofta! Det är ju jättebra träning! Jag ska på ett bodybalance-pass imorgon för att försöka stretcha ut all den här träningsvärken jag har just nu...
Önskar dig en fin fredag!

2019-10-11 @ 10:54:38
URL: http://www.popprinsessan.se
Znogge säger

Vilken härlig kalender så det tror jag var ett mycket bra val. Här finns ännu inte någon men vi får väl se...

Kram och god eftermiddag!

2019-10-11 @ 14:44:18
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Julnörd :)

Inga julförberedelser eller ens tankar ännu.

Jag skulle kunna tänka mig att fira jul på hotell i fjällen, men det är ju lite svårt i nuläget.

kram

2019-10-11 @ 15:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: