Belöning

 
 
Nu har jag strax 
hållit i ett hälsosammare
liv i två månader, och 
förutom mer energi och
allmänt bättre mående
så har drygt 10 mjölkpaket
trillat av mig. Skön bonus.
 
Det i sig är dock inte
det primära målet,
utan det är att kunna
jogga igen, men då
krävs lite lättare kropp
för att knä och rygg ska
hålla...
 
Målbilden är att kunna
jogga/springa till våren :-)
 
 
 
 
 
Men en liten belöning
för att jag hållit i och
kämpar på tyckte jag 
att jag var värd.
 
Så jag klickade hem
ett nytt underställ och
en ulltröja på temat 
älgar :-)
 
Egentligen behöver jag
inget nytt shoppa, då
jag har kassar i källaren
med kläder från 44/46 
till 38, så jag har börjat
gå ner dit och ”fynda”.
 
 Och dagens bästa
belöning var nog att ha
simhallen helt för mig själv
i 50 minuter av dagens 
timme där.
 
Varmt och skönt var
det också, och lugna
favoriter i högtalarna.
 
En bra start på denna
lördag helt enkelt!
 
 
 



Mammsen säger

Grattis och bra jobbat.

2019-10-28 @ 20:14:03
URL: http://mammsen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: