En väl förborgad hemlighet

 
 
Det får förbli en 
väl förborgad hemlighet
att jag köpte två mini-
granar och juldekorationer
i går som det bara kliar i
fingrarna att få ställa fram.
 
Men jag ska gömma
dem i ett hörn i mitt 
kontor och sitta på 
händerna tills i alla fall
allahelgons helgen 
har passerat.
 
Nu ska jag blåsa 
Halloween ballonger 
med Luran, för var sak
har ju sin tid...
 
 
 
  



christin säger

Eller också kan du sitta i ditt kontor och njuta av anblicken av det FINA i hörnet.....8-)).

KRAM!

Svar: Japp, jag njuter, men när jag plockar bort barnens rysliga halloween och pumpor och det orange här hemma så ska jag smyga fram det så jag hinner njuta riktigt länge ;-D KRAM
Therese Bjärstig

2019-10-31 @ 15:22:41
åsa säger

Här sitter jag i min ensamhet och funderar på vad jag ska hitta på ;-) Elin följde med min Carina till Bredbyn tidigare i eftermiddags å ska sova hos Carina i natt och sedan tillbringa helgen med en kompis som bor ett par mil utanför Övik.
Elin & hennes kompis ska gå på bio i "staan" :D värsta upplevelsen :D

kram

2019-10-31 @ 16:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: