Hemma

 
 
 
Hemma igen och 
packar upp diverse
fynd och en mängd 
olika typer av ljus.
 
Dock ej det ovan,
det har jag köpt tidigare
men som jag ska ta fram
och tända nu och mysa.
 
Barnen är hämtade 
hos mormor och 
morfar där vi även
fick palt/kams till
middag! :-)
 
Ikväll är det kvällsöppet
bland ortens handlare, 
men det blir nog simhallen
för min del istället.
 
Jag har bidragit till 
konsumtionssamhället
på tok för mycket som
det är idag...
 
 



Popprinsessan säger

Heja dig vad du kämpar på med simningen! Skulle tränat i morse, men det slutade med att jag stannade i sängen... jag ångrar det lite, även om det innebar att jag slapp stressa iaf!
Kram

2019-10-30 @ 22:13:29
URL: http://www.popprinsessan.se/
Tina säger

Hej vännen! Kikar in för att se hur du har det. Var så länge sen! Tjatigt att din rygg bråkar med dig <3 Jag mår bra. Det är full fart minst sagt men det är livet. Var rädd om dig! Många varma kramar!

2019-10-31 @ 09:00:31
URL: http://himmelkullen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: