Höstrusk

 
 
 
Ingen snö idag,
men grått och blåsigt.
 
Då känns det skönt
att kura inne med 
kaffe och tända ljus.
 
Läst en omarbetad
artikel och kommit med
några ytterligare inspel
till den duktiga doktorand
som jag har nöjet att
handleda nu på
morgonen.
 
Resten av dagen vigs
till den systematiska
review jag är involverad
i och som jag tänkt ta
tag i men där mer
akuta saker alltid 
kommit emellan...
 
Får se hur det
går idag ;-)
 
 



znogge säger

Då hoppas jag att allt går planenligt i dag!

Kram

2019-10-02 @ 10:40:25
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa säger

Allt går inte alltid som tänkt men jag hoppas Du lyckas få undan allt Du måste få gjort denna vecka så Du slipper jobba under helgen.

kram

2019-10-02 @ 14:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: