Inget dåligt väder

 
 
Det sägs ju att det inte
finns något dåligt väder,
bara dåliga kläder...
 
Så jag och grannen
tog en promenad i 
morse innan hon åkte
till Lycksele och jag
till Umeå.
 
Presentation och
konferens bockades
av och jag styrde
kosan hemmåt.
 
Kan då konstatera att
det i vart fall finns dåliga
vindrutetorkare...
 
Såg knappt något mot
slutet, men landade
tryggt och säkert
här hemma.
 
Nu blir det en tidig
kväll då ryggen som vanligt
protesterar då jag kört bil.
 
 
 



Anonym säger

Usch, ja här har också kommit några rejäla skurar idag! Var tvungen att ta en runda under en skur med den fyrbenta och hon ville bara gå hem. Hon hade svansen mellan benen och vände sig och ville gå hem... Och vindrutetorkarna på vår ena bil är också under all kritik!! Varför är det så svårt att fixa sådana enkla saker eg!?

2019-10-10 @ 21:29:12
Popprinsessan säger

Oj, råkade visst posta min kommentar anonymt :-) Sorry, det var alltså bara jag!

2019-10-10 @ 21:29:43
URL: http://www.popprinsessan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: