Kan inte hjälpa det

 
 
Det singlar snöflingor
ner från skyn, och det
”råkar” spelas en julig
lista på Spotify...
 
Nytt julklappspapper är
inhandlat, ljus är tända
och skinkmacka och
clementin till lunch.
 
Då kan man inte hjälpa
att lusten att slå in årets
första klappar slår till 🙈
 
 
 



åsa säger

OMG Julnörd :)
Clementin är inget jag förknippar med jul.
Idag kändes det mest bara kallt å ruggit under promenaderna.

kram

2019-10-15 @ 15:27:17
christin säger

och Rudolf med röda mulen har du redan visat på bild så vem ska bli förvånad.....

Tänk vilken tur att du och vi andra får göra som vi vill....

Kramar!!

Svar: Ja det är ju tur det att man får vara precis hur galen man vill :-D Men nu ska jag dra i handbromsen, och njuta av hösten, allhelgona osv. I ärlighetens namn så har väl var sak sin tid, och nu har jag stora och synnerligen påhittiga barn som kan alla mina gömmor, så då måste saker slås in om det ska bli någon överraskning till jul... Ha en fin onsdag! <3
Therese Bjärstig

2019-10-15 @ 18:20:51
Znogge säger

Nej minsann! Här väntar vi ett bra tag innan vi ens tänker i termer som julklappar och julpapper ;-)

Kram och ha en bra dag!

2019-10-16 @ 07:30:03
URL: http://znogge.wordpress.com
Josefin säger

Jag gör likadant, första julklappen slogs in för en månad sen och jag börjar sakta fylla på. Det är ju jätteroligt för barnen att se och få längta under hela hösten 😃 (även om de ligger undanstoppade i en garderob).
Tar också fram julsaker tidigt, tycker det skulle vara tråkigt ta fram granen nån dag innan julafton. Hellre en månad innan så man hinner ha den framme ett tag. December är så mörk så vi behöver alla mysiga ljus vi kan få :)

Svar: Ja, visst är det mysigt, och som du skriver lite spännande för ungarna att se högen växa, och tar man fram och fixar saker i tid så kan man ju njuuuuuta när alla andra stressar ;-D Det är halva tjusningen om du frågar mig! Vill unna mig tiden från advent till jul till mys och bara sådant som jag vill, och inte måste så att säga!
Therese Bjärstig

2019-10-16 @ 09:08:26
ansepanse säger

Kan bara sitta här med ett brett leende på läpparna.
Vi har ju inte haft någon snö ännu, så det känns så avlägset allt sådant där. Det enda är ju mörkret som faller över oss tidigare och tidigare. Ska nog snart sätta upp ljusslingan på altanräcket och det lilla trädet som J fäster vid utetrappan och som jag sätter en ljusslinga i. Det är mysigt tycker jag.
Massor av kramar till er alla <3 <3

2019-10-16 @ 13:27:28
URL: http://www.kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: