Knotig och gnisslig

 
 
Halka och snörök
gjorde bilresan till
Umeå ovanligt lång
i morse.
 
Väl på plats har det gått
i ett med möten och
kvällen rundades av med
middag på Alino tillsammans
med miljöforskargruppen.
 
Paellan var dock en 
stor besvikelse så jag 
knatade rätt snabbt hem
mot min källarskrubb
för en tidig kväll.
 
Ryggen protesterar 
som vanligt efter sådana
här dagar, men blir 
bortskämd då sängen
i skrubben har fått en
extra madrass sedan 
sist - inte dumt!
 
Jag lär sova som 
prinsessan på ärten :-)
 
 
 



Znogge säger

Säg inte att du bor i en fönsterlös källarskrubb! Tur att ryggen får den vila som den behöver.

Kram

Svar: Jo, tyvärr så är det en källarskrubb som agerar boning då jag är kvar i stan på jobb. En kollegas hyresrättsförening har en sådan liten skrubb att hyra ut för lite å inget till bekanta till de boende, så för en natt då och då så är det en ypperlig lösning jämfört med att bo på hotell, särskilt som den ligger en kort promenad från jobbet :-D KRAM
Therese Bjärstig

2019-10-30 @ 08:23:24
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: