Leverans av jultidningsbeställningar

 
 
 
Skönt att det närmar
sig helg, jag känner mig
trött och sliten och har
nog ännu en vilande
förkylning i kroppen som inte
riktigt vill bryta ut eller bli
helt bra :-(
 
Luran hostar fortfarande
och maken går på antibiotika
sedan ett par dagar för sin
elaka infammation i öronen.
 
Bogge verkar peppar,
peppar pigg och längtar
mest till söndag då han
får skjuta pistol igen.
 
Det blev en fullträff (!),
och är något han gärna
vill fortsätta med.
 
Jag måste erkänna
att även jag blev lite
sugen att testa...
 
 
 
 
 
 
Jag har hjälpt Luran
att sortera jultidnings-
beställningarna som hon
ska få dela ut under helgen.
 
För egen del blev det i
vanlig ordning en del stödköp,
bland annat kassar för
att underlätta återvinning
och så den obligatoriska
familjealmenackan.
 
Men även lite jullästning i
form av Poirots Jul, och så
givetvis doftljus då det ständigt
brinner sådana här hemma.
 
Trodde mest på vaniljvarianten,
men oj så gott det röda ljuset
doftade! Det kommer att
sätta stämningen i jul :-)
 
Dessutom hämtade jag ut
min stora Yankee Candle
adventskalender i går,
så brist på doftljus kommer
vi då rakt inte ha...
 
Ps. Åsa och Znogge, även
idag så står era bloggar och 
"tuggar", kan ej skicka kommentarer
utan får beskedet "svarar inte" :-( Ds. 
 



Popprinsessan säger

Ljusen verkar spännande och ser fina ut! Ha ha, tror att jag är mer i jullängtans-stämning än jag varit någon gång tidigare. Kanske för att jag har det ganska lugnt på jobbet just nu så jag hinner sitta och fundera lite :-D
Önskar dig en finfin helg!

2019-10-18 @ 09:37:41
URL: http://www.popprinsessan.se
Malin säger

Jag har en som längtar till söndag också 😊 Vi hann bara ut i bilen. Men du vet vad din plan var och vad vi bestämt nu! 😉👌
Önskar er en kry och mysig helg 💖 Kram kram.

Svar: Ja toppen kul att killarna fastnade för detta :-D Vi får supporta och kolla på ;-D Ha nu en fin vecka <3
Therese Bjärstig

2019-10-18 @ 14:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: