När måndag känns som söndag

 
 
Man vet att det blir
en bra dag och vecka
om den startar upp 
varsamt och mysigt.
 
Då jag simmar på måndagar
hinner jag hem i god tid för
att fixa en mysig frukost
innan jag väcker ungarna.
 
Tänder onödigt många
ljus i köket och plockar
fram tunnbröd, griljerad
skinka och senap...
 
Säsongens första 
skinkmörgås är ett faktum
och Luran konstaterar
att det minsann inte känns 
som en måndag utan söndag!
 
Det är ett bra betyg :-)
 
 



znogge säger

Då är det verkligen en bra måndag som lägger ribban för hela veckan!

Kram

2019-10-14 @ 08:37:56
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa säger

Skönt med en lugn start på veckan och högsta betyg från Luran. Blev lite sugen på tunnbrödsmacka med skinka :)

kram

2019-10-14 @ 13:30:17
Popprinsessan säger

Det där suget på skinkmacka med senap kom över mig härom dagen. Får nog be mamma mala lite senap, för varför ska man vänta tills jul?

2019-10-14 @ 19:59:25
URL: http://www.popprinsessan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: