Pippi

 
 
Nu åker Pippi muggen
fram, och det kan nog
även bli en pepparkaka
till morgonkaffet ;-)
 
Börjar vara riktigt 
mörkt om morgonen
nu, så lampor och 
ljus behövs.
 
Får bunkra lite 
dagsljus senare i
dag helt enkelt.
 
Men nu en kopp
kaffe till, och så ska 
jag nog rota fram årets
ädelost på tub med
smak av saffran och
se om den gifter sig
med pepparkakor!
 
 



znogge säger

Vilken fin kopp! Pepparkakor är gott men däremot så gillar jag inte Marabous nya choklad med smak av pepparkaka.

Kram och ha en bra dag!

Svar: Har försökt hinna med, men barnen har hunnit äta upp chokladen innan jag hunnit testa, så jag vågar inte säga bu eller bä än om kombon, men är rädd att det är lite "halsbränne"-varning på den...
Therese Bjärstig

2019-10-24 @ 09:43:33
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: