Redan onsdag?!

 
 
Tiden rusan fram...
 
Redan onsdag och jag
tycker veckan nyss börjat?!
 
Barnen har fått sig frukost,
vi har förhört lite glosor
och de ska snart traska
iväg till skolan.
 
Dock så är de inte
lika rara som de var
när Bogge började
förskolan, det är
mer kivande nu
när de ger sig av ;-)
 
Själv har jag ett
morgonmöte och så
ska jag fortsätta grotta
i vindkraftsrelaterad
litteratur under dagen.
 
 



christin säger

Det är väl det som kallas utveckling.... fina är de i alla fall.
Visst går tiden fort, vi ska ställa tillbaka klockan på söndag igen!!

Intressant läsning (?) känns det spontant...

Ha det fint!

Svar: Ja, jag minns när man var ett barn, en sommar var oändlig och jag tyckte vuxna var knasiga som talade om att tiden går fortare med åren - nu förstår jag vad de menade ;-P Massa kramar till dig! <3
Therese Bjärstig

2019-10-23 @ 08:13:37
znogge säger

Tiden går verkligen fort! Vilken ljuvlig bild på syskonen.

Kram

2019-10-23 @ 11:00:12
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: