Skiftat

 
 
Det börjar kännas mer
som vinter än höst, så
löven och svamparna
har ersatts med ljung
på farstubron.
 
Jag har även ställt in
cyklar och tagit fram
skyfflar och sparkarna
så vi ska vara redo...
 
 
 
 
Även på skohyllan 
blev det ett skifte då
det börjar vara
smyghalt ute.
 
Snön får dock gärna
dröja några veckor till!
 
 
 
 
 



åsa säger

Idag var det återigen en sån där gråtrist dag, jag gillar dagar då solen gnistrar i det vita och det på nått vis finns ett ljus som verkligen gör mig på bra humör.

Kanske beror mitt missmod på min rygg, har ont som faan, känner mest lust att gråta... men ska skjutsa Elin till Kulturhuset om typ fem minuter.

kram

2019-10-16 @ 17:09:14
znogge säger

Här nöjer vi oss med höst ett bra tag till och hoppas att vintern dröjer länge men jag förstår att ni vill vara beredda.

Kram

Svar: Suck nu är det åter igen knas när jag ska in och kommentera hos dig, wordpress "fryser" och det går inte att skicka iväg någon kommentar oavsett inloggningssätt... Får hoppas det löser sig. Iaf kul om även yngsta dottern kan åka med, brukar ju lösa sig på bästa sätt oftast, så jag håller tummarna att konferensen flyttas samt att flyg finns tillgängliga! KRAM
Therese Bjärstig

2019-10-16 @ 20:36:21
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: