Söndagsutflykt

 
 
Luran hakade 
glatt på mig för 
en cykeltur med
fika i Korsele.
 
 
 
 
Rätt kallt att cykla
i ärlighetens namn...
 
Men det var lagomt 
långt för att få upp 
lite värme i kroppen
i alla fall.
 
 
 
 
Det är riktigt fint
iordningställt och
numera även anpassat
så att rullatolsburna
ska kunna ta sig ut 
på bryggan och fiska.
 
 
 
 
Riktigt fint,
spegelblankt vatten.
 
 
 
 
Men jag frös så
jag behövde kaffe
och macka!
 
 
 
 
Varför smakar allt
så mycket godare
utomhus?!
 
 
 
 
Mysigt ställe dit jag
gärna återkommer
för att grilla en korv
vid tillfälle.
 
 
 
 
Det finns till och
med en bar på
området, dock med
rätt skralt utbud.
 
 
 
 
 
En obligatorisk 
cykelselfie innan vi
trampade hemmåt
igen.
 
 
 
 
Ganska på pricken
12 km blev det, en 
lagom liten tur!
 
Nu får vi börja 
invänta Bogge och
höra hur det gått 
med fotbollen...
 
 



Jessica Högberg säger

Ja varför smakar allt så mycket bättre ute? Härlig tur 😁

2019-10-06 @ 13:24:34
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
åsa säger

Bra gjort.
Vars är Korsele och blev det 12km sammanlagt eller hur långt cyklade Ni?

En fråga, brukar björnen riva ut myrstackar även nu på hösten.. nån har nämligen totalförstört en myrstack typ fem minuter från vår ytterdörr och enligt Teddy var det inget bra ställe att vara på så vi gick utan att jag tog nån bild... tänkte dumt att stå i vägen om björn kommer ;-)
Jag har så jäkla ont i ryggen så jag behövde ta alvedon + citodon för att lyckas ta mig ut så jag ville ju helst inte behöva "springa från" nån myrätare ;-)

kram

2019-10-06 @ 15:26:35
Svea säger

De var jätte kul att 🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️ Kanske kan springa nån gån ditt ❤️🥰

Svar: Ja det var mysigt, men vi får allt vänta till nästa år om vi ska springa dit... Vi får nöja oss med simning så länge <3
Therese Bjärstig

2019-10-06 @ 19:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: