Veckans loppisfynd

 
 
Veckans loppisfynd är
utan tvekan denna tavla
av Carl-Ivar Öfverbeck.
 
På Bulowskis har 
utropspriset legat på
1500kr för liknande
målningar.
 
Jag betalade 55kr :-)
 
 
 
 
Den kommer att bli
perfekt i stugan.
 
Jag fyndade även en
kaffekopp med stort
nostalgiskt värde 
för ynka 3kr.
 
 
 
 
Och som grädden på
moset hittade jag halloween-
servetter, ballonger, ljuslyktor
och prydnader för lite
växelpengar.
 
Känns bra att handla
second hand!
 
Bra för klimatet, plånboken
samtidigt som jag stöttar
ortens idrottsförening och
röda korset.
 



Ulrika säger

Oj där gjorde second handen bort sig lite :)

Svar: Eller så vill de ha ruljans på sin försäljning, alla drömmer ju om att få fynda lite då och då. Den har stått där ett tag så det viktigaste var nog att man gillade den :-D
Therese Bjärstig

2019-10-08 @ 22:10:56
URL: http://https://minitjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: