Firar

 
 
Igår eftermiddag just 
innan jag skulle avsluta
arbetsdagen så fick jag
besked om att jag fått
en artikel accepterad
efter att ha genomfört
några minor revisions.
 
Allt som kan firas
ska firas, så jag passade
på att unna mig en 
bukett tulpaner även
om det inte känns 
riktigt ”rätt” den här
tiden på året.
 
Särskilt inte en grå
och regntung dag som
denna - men då lyser
de å andra sidan upp
desto mer!
 
Idag är målet att bli
klar med en utvärderings-
rapport och sedan ikväll
väntar ett föräldramöte.
 
 



znogge säger

Grattis till den antagna artikeln. Tulpaner brukar jag köpa efter jul men jag såg i går att det finns att köpa redan nu.

Kram

2019-09-24 @ 12:56:40
URL: http://znogge.wordpress.com/
Åsa säger

Visste inte att det var tulpan säsong redan nu... trodde det var först vid jul tulpaner fanns i affär.

Jag var till Lajksjö å kollade ifall Grodfrun kanske kommit fram... tyvärr inte, tog sedan en promenad med Teddy uppe på "Hembygdsområdet" Kullerbacken.

kram

2019-09-24 @ 14:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: