Jul i antågande...

 
 
 Visst är ni imponerade
att jag legat så lågt?!
 
Mindre än hundra dagar
till julafton, årets Blossa
har släppts och jag får
massor av reklam om
att boka/beställa
adventskalendrar...
 
Men vet ni, i år ska jag
försökta njuta av hösten
en liiiiten stund till innan
jag börjar med advents-
och julbestyr.
 
Försöka kan jag
ju alltid ;-D
 
 
 
 



Åsa säger

Till å med jag kommenterade ju att det var "bara" 100 dagar kvar till julafton innan Du nämnde det ;-)
En av oss måste vara sjuk... eller kanske båda :D
kram

2019-09-18 @ 07:36:10
ansepanse säger

Det är lååångt kvar än ju :)
Nej inte ska jag börja ännu inte. Inte ens tänka tanken liksom
Kramar till er alla <3

2019-09-18 @ 13:27:29
URL: http://www.kinaguld.blogg.se
Znogge säger

Förvisso tycker jag om julen men innan december börjar inte mitt engagemang i den helgen. Var sak har sin tid ;-)

Kram

2019-09-18 @ 21:17:33
URL: http://znogge.wordpress.com
Lena i Wales säger

Jul, oh så långt kvar tills dess!
Men i och för sig har vi redan planerat var vi ska fira den.

2019-09-19 @ 07:27:07
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Johanna säger

Haha!! Ja, jag är sjukt imponerad! Du gör helt rätt! Hösten är så mysig!

Svar: Fast det går si så där måste jag ärligt erkänna ;-D KRAM
Therese Bjärstig

2019-09-19 @ 11:42:09
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com
Anonym säger

Vill nästan skriva "What!?!?" :-) Och inte ett enda julmagasin har du skrivit om ännu väl?!? :-) Ha ha, fast jag gillar att du njuter av nuet. Även om jag faktiskt redan köpt en adventskalender (till mig själv och några vänner!) och idag drog iväg en beställning som kan bli ett par julklappar. Och så köpte jag faktiskt en ljus-stjärna på Dollarstore för ett par veckor sedan - det är nog jag som blivit crazy! :-D
Fast i år kommer vi att fira på ett sätt som inte medför någon som helst stress för mig och det känns helt underbart!
Önskar dig en fin dag!

2019-09-19 @ 13:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: