Lätt

 
 
I september är det
lätt att känna lycka 
och tacksamhet.
 
I stort som smått,
och framförallt för
det liv jag lever.
 
I september är
allt lätt, eller i alla
fall lite mindre svårt.
 
 



christin säger

Detta var nästan poetiskt!!! Och jag håller med även att jag inte jagar men det övriga med hösten tycker jag om.
Jag lovar att jag tar det piano, det måste jag göra ända till årsskiftet innan jag är säker på att bröstbenet är starkt nog för normala påfrestningar. Men lika viktigt är att jag är ute och rör på mej så att jag får tillbaka orken och konditionen och att sedan kunna leva ett bra liv. Turligt nog så har jag finfin hemtjänst 8-).

Kramar!!

Svar: Ja, visst förgyller jakten, men även om jag inte jagat så gör ju färgerna, naturen, luften, svamparna att man blir salig denna tiden på året :-D Och det låter som du ändå tar det vackert, och toppen att du har så bra hemtjänst ;-D Gissar att du blir bortskämd, och så har du Jannice som kan leta reda på bra böcker som du kan roa dig med. Kram kram
Therese Bjärstig

2019-09-24 @ 19:43:33
Jessica Högberg säger

Härlig känsla, behåll den=)

2019-09-25 @ 10:01:14
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: