Min tur

 
 
Såg att Linda hittat
flera fyrklövrar, så 
då var jag ju tvungen
att kasta ett öga på
tuvan jag passerade.
 
Trodde turen skulle
vara med mig efter 
att jag hittat hela fem
fyrklövrar...
 
Men icket, fyrklövrar
fungerar inte på
onda knän :-(
 
Så fortsatt vila är
det som gäller. 
 
Får hoppas de 
funkar på något
annat område 
istället!
 
Uppdatering, det var
visst Eroz som fick turen,
för jag fick just besked att
en älg fällts för honom!  
 
 
 



Znogge säger

Då blev det ju lite tur i alla fall!

Kram

2019-09-02 @ 17:59:47
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Bra start på älgjakten, Så kul, GRATTIS!!
Trist med Dina onda knän... har Du smörjt dem med typ Voltaren? Har ju aldrig testat det själv på grund av allergi men det sägs ju kunna ge bra resultat.
kram

2019-09-02 @ 20:53:20
christin säger

Tror du att det kan bli överslag om man hittar för många fyrklövrar? Jag tänker att man inte kan ha mer än tur och att det är ett specifikt mått oavsett.... Och du har ju "tur" om du tänker på i princip hela din livssituation om vi nu bortser ifrån knäet... Det kanske ska hända sådana "missöden" för att man inte ska glömma att uppskatta det man har runt omkring sej....
Tycker du att jag blev för djup nu..? Jag har ju också hunnit tänka till lite extra..

Du får kolla med Gnekas knäpiller om du kan testa några...

Kramar!!!

Svar: Ha ha ja du, det blev nog överslag :-D Och som du säger, man ska nog vara glad ändå då livet i stort är på topp, och lite gropar på vägen behövs för att uppskatta det, och Ja! Som jag skrattade, jag har ju "mina" gubbar i jaktlaget som är både halta och lytta så där kan jag nog få mig några piller för knäna :-D KRAM
Therese Bjärstig

2019-09-03 @ 20:14:37
Linda/Candygirl säger

Oj vad många... (dom växer ju ofta på samma ställe! och kommer igen där nästa gång). Tror nog att du kan förvänta dig tur. Men kanske inom nåt du inte anat.

2019-09-05 @ 13:21:19
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: