Åter till vardagen



 
Då var lov och
semester över för 
denna gång...
 
Och det gav mersmak,
både jag och barnen 
längtar till sommarens
ledighet.
 
Men först så ska vi
slutföra terminen, och
tiden har en tendens 
att gå fort nu när 
våren börjar 
göra entré!
 
Inte mig emot :-)
 
 



Frida - Vita villan säger

Ja nu längtar man verkligen till sommaren och alla lediga lata dagar. ☀️ kram 💗

2020-04-20 @ 11:28:24
URL: http://viitavillan.se
åsa säger

Har nyss hämtat hem en Elin från skolan,
ja hon gick första dagen idag efter nästan fyra veckor hemma å nej det gick inte bra,
hon mår skit å har ont i foten.
Vet inte riktigt hur jag ska tackla detta... svårt att tvinga henne till skolan då hon gråter.

kram

2020-04-20 @ 13:56:30
christin säger

I dag finns ännu mera att fira, INGET BLÅSVÄDER!!!!!!

Snygga dojjor!

Svar: Och i dag är det SOL, men då har jag kurs 8-15 lite surt, men ska ut och njuta på lunchen iaf! :-D
Therese Bjärstig

2020-04-21 @ 08:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: