Bra för arbetsmoralen

 
 
En grå dag ute, och det är
onekligen bra för arbetsmoralen!
 
Jag har läst och handlett
masteruppsatser, och dessutom
hunnit med en promenad på
lunchen med grannen.
 
Resten av dagen ska jag
försöka fokusera och
ägna till en sista uppgift
på den pedagogiska
kurs jag går.
 
Vore fint att få ner den på
pränt redan nu och inte behöva
sitt i sista minuten med det.
 
 
 



Znogge säger

Effektiviteten personifierad alltså! Skönt när man får gjort vissa saker.

Kram och god kväll!

2020-04-23 @ 17:41:16
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Effektivitet... ja men Du brukar väl jobba bäst under press ;-) allvarligt så måste det kännas bra när det flyter på å Du slipper stressa.

Själv sitter jag typ fast i nån tjock sockerlösning och ingenting vettigt blir gjort.

kram

2020-04-23 @ 20:52:48
christin säger

Det tog tid för mej att verkligen tro på vad du sa om arbetsmoralen..... Men idag har jag varit på övervåningen och tvättat fönstren och bytt gardiner och dammat.. Så visst kan det vara något att fundera över.

Ha en fin helg!!

Svar: He he ja ibland är det bra, men som sagt nu får solen komma då jag har en del jobb ute som blir roligare om solen skiner ;-D KRAM
Therese Bjärstig

2020-04-24 @ 14:57:27
Lena i Wales och Spanien säger

Lättare att jobba inne när vädret inte drar ut en.
Trevlig helg!

2020-04-25 @ 10:11:14
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Anonym säger

trevlig måndag

2020-04-27 @ 09:57:31
Popprinsessan säger

Älskar när solen är framme och det lockar till mer utevistelse, men visst är det så att det behövs en dag med lite sämre väder då och då för att det ska bli något arbete gjort inomhus också :-)

2020-04-27 @ 13:09:04
URL: http://www.popprinsessan.se
Johanna säger

Hoppas det gick bra med uppgifterna! Har också haft hög arbetsmoral ikväll. Tog en NOCCO innan i em & nu ikväll har jag varit pigg & jobbat undan massa bildredigering som legat över mig!

2020-05-04 @ 23:22:30
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: