Dumheter

 

Fick sådan vårfeeling
igår kväll att ge mig ut
och jogga på asfalten
som nu tinat fram...
 
Dumt. Liksom att jag
tog gamla skor utan
dämpning.
 
Så givet tog knäna
stryk och så höll jag
på att få andnöd.
 
Pollen, ansträngningsastma 
eller usel kondis torde vara
boven i dramat.
 
Troligen en kombo.
 
Men inget ont som 
inte har något gott med
sig. Kunde inte sova pga
värk i knäet och har då
ägnat mig åt ett proof
på en artikel som kom
i natt trots att den
accepterades i 
juni i fjol (?!).
 
Förutom att de lyckats
tappa bort en av mina
medförfattare så hade 
de fuckat upp alla
lagreferenser och
SOU:n 🤯🤬
 
Snacka om onödigt 
merarbete detta skapar.
 
Men jag har ju semester
och all tid i världen att 
rätta dessa dumheter...
 
 



Znogge säger

Aj då, det var mindre bra. Hoppas att det känns bättre snart.

Kram

2020-04-15 @ 07:48:02
URL: http://znogge.wordpress.com
Lena i Wales och Spanien säger

Oj, det var inte bra. Ibland gör man bara lite felbedömningar, tyvärr.
Ta det lugnt!

2020-04-15 @ 09:34:11
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
åsa säger

Men OJ ja Du när huvudet är dumt ;-) förlåt, men det är ju så ibland tänker vi inte oss för å blir straffad på ren dumhet.
kram

2020-04-15 @ 13:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: