Firar

 

Idag finns mycket
att fira.
 
Solen skiner, och 
jag har sett botten på
tvättkorgen och har
på två dagar fått två 
artiklar accepterade.
 
Dock kan jag inte 
ta på mig äran för 
artiklarna då duktiga
kollegor varit huvud-
författare, men ändå
trevligt att de är i
hamn efter de långa
processer som
föregått dem. 

Något annat värt 
att fira är att jag invigt
nya skorna, inga skavsår
och inget ömmande knä!
 
Woop woop kanske
kan jag springa i 
sommar ändå?!
 
Inga maror men 
väl någon mil iaf :-)
 
 



Svea säger

❤️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️

Svar: <3
Therese Bjärstig

2020-04-20 @ 21:04:15
znogge säger

Härligt att du är nöjd med din nya skor. Det är verkligen viktigt att inte få skoskav vilket jag får väldigt lätt...

Kram

2020-04-20 @ 21:13:21
URL: http://znogge.wordpress.com
Linda/Candygirl säger

Snygga skor. Har aldrig hört talas om märket.. dom ser sköna ut.
Jag hade preimär i odubbat igår. Skönt. och superblött.

2020-04-21 @ 08:40:29
URL: http://www.candygirl.nu
Popprinsessan säger

Men grattis, vad härligt med en sådan positiv dag!
Minns inte när jag sprang senast och vet inte hur jag ska hitta tillbaka den lusten... Det är ju ett så smidigt sätt att motionera på. Har iaf kommit iång med en del pilates/yoga på mornarna. Det är jag också i stort behov av. mvh Stel som ett kylskåp :-)

2020-04-21 @ 09:40:21
URL: http://www.popprinsessan.se
Anonym säger

snygga skor var har du köpt dom ?:)

Svar: Sportamore :-D
Therese Bjärstig

2020-04-27 @ 10:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: