Glad Påsk!



Nu har jag tagit 
påskledighet!
 
En riktigt fin
skärtorsdag som 
jag nyttjat genom att
ta en promenad.
 
Allt är packat och
klart för stugan, vi
väntar bara att barnen
ska sluta skolan.
 
 
 
 
Själv har jag rustat
mig inför påsk med en
ny kaffepanna som är
lite större och som 
jag hoppas sitter 
kvar på kvasten
när jag lyfter 
mot Blåkulla.
 
Glad Påsk! 🐣
 
 
 



christin säger

Trevlig resa!! Håll i kvasten ordentligt för det blåser rejält mellan varven och det vore väl taskigt om du skulle ramla av över Norge t.ex.

Svar: Ha ha ja i år fick man hålla i häxhatten och knyta fast katten med svansen, som det blåser! KRAM
Therese Bjärstig

2020-04-09 @ 15:01:45
Znogge säger

Glad Påsk till er med!

Kram

2020-04-09 @ 18:19:57
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Ha en himla trevlig påskledighet, kram

2020-04-09 @ 21:27:57
Lena i Wales och Spanien säger

Njut av stuglivet!

2020-04-11 @ 11:37:20
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: