Nattsuddat

 

Få saker får mig att
offra nattsömnen, eller
ens håller mig vaken.
 
Undantaget är böcker.
 
Förutom boken om
Selma som jag fått låna
av en kollega så kom ett
paket från Bokus i går
med fyra böcker.
 
Bland annat den sista
boken i Smirnoffs triologi.
 
Den sträckläste jag 
från pärm till pärm i natt
och jag vet ändå inte 
riktigt om jag gillar den
egensinnigt och personliga
texten som bitvis skrivs
på dialekt/talspråk...
 
Ikväll får det nog bli
en tidigare kväll och
en ny bok!
 
 



Lena i Wales och Spanien säger

Har inte hört talas om den.
Jag somnar ofta när jag läser, därför undviker jag det dagtid.
Ha det bra!

2020-04-29 @ 09:56:57
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
christin säger

Oh så härligt!!!

2020-04-29 @ 11:37:54
Znogge säger

Jag har läst dem två första böckerna och tänker läsa denna med. Dock nöjer jag mig att det beställa den på bibblan. Tyvärr var det 41 före...

Kram

2020-04-29 @ 18:49:31
URL: http://znogge.wordpress.com
Popprinsessan säger

Senaste boken jag sträckläste en natt var Björnstad av Fredrik Backman. Låg och grät lite och kunde inte sluta läsa. Just nu läser jag en bok som jag inte riktigt vet om jag gillar, De sju systrarna. Allt är liiiite för perfekt för min smak just nu, men den passar bra som komplement då jag lyssnar på en bok med lite mer otäckt innehåll :-)
Trevlig Valborgshelg!

Svar: Björnstad har jag inte läst och jag får således lägga den på min att läsa lista! Tack. Hoppas allt är bra med dig/er - kommer av någon anledning inte in på din sida? Den laddar upp men blir bara tom/vit? KRAMAR
Therese Bjärstig

2020-04-30 @ 09:30:30
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: