Sista veckan i April

En gamal bild från arkivet,
men drömmen om höns
finns kvar...
 
 
Så börjar vårens mest
hektiska arbetsmånad lida
mot sitt slut.
 
Tack vare lite ledighet
och bra planering så har
det gått över förväntan!
 
Idag har jag kunnat
bocka av och göra klart
en slutuppgift för den
pedagogiska kurs
som jag läser.
 
Dessutom har jag
medarbetarsamtal i
eftermiddag, och det
är ju en anledning att
se över det man gjort
sedan sist.
 
Och till min glädje så
ser jag då svart på vitt
att jag gjort det jag
tänkt mig och mer därtill!
 
Sedan kan man alltid
diskutera om det man
gjort är nog bra osv.
 
Men i nuläget är
jag mest nöjd över
att leverera det jag
lovat och sagt.
 
I den värld jag verkar
är det nämligen inte alltid
en  självklarhet...
 



znogge säger

Jag är säker på att du har löst uppgifterna på ett alldeles utmärkt sätt.

Kram och ha en fin start på veckan!

2020-04-27 @ 12:35:10
URL: http://znogge.wordpress.com/
svea säger

🐤🐥❤

2020-04-28 @ 09:07:24
åsa säger

Så länge man gör sitt bästa finns inget att klaga på och Du som person är ju en som håller hög kvalité så Du har levererat exemplariskt :) kram

2020-04-28 @ 14:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: