Slutet på arbetsveckan

En bild av mig som Luran målade
för rätt många år sedan...
 
 
Fredag och sista dagen
på arbets- och skolveckan.
 
Lite pedagogisk litteratur
ska plöjas, och så ska vi
ha ett handledningsmöte
och reflektera över
gårdagens seminarium
och vägen frammåt.
 
Sedan blir det helg!
 
 
 



christin säger

Ganska så träffsäkert eller hur?

Nu är det så vitt och vackert ute efter senaste snövädret... Jag hoppas verkligen att det inte kommer mera snö, vi har så mycket här uppe på backen sedan tidigare. Otroligt att det kan skilja så mycket ifrån oss ner på byn, där är det mera vårligt med mindre snö mellan vägen och Ullsjön.
Jag och skatorna vill ha vår nu!

Ha en fin helg!!

Svar: Ja bilden är klockren, och det fina är att hon målade av oss allihopa så jag har ett konstgalleri av hela familjen <3 Funderar att ta med dem och hänga upp i stugan. Hoppas du njutit av helgen, massa kramar!
Therese Bjärstig

2020-04-03 @ 13:01:08
åsa säger

Såg på Go kväll igår och en renskötare från Borga blev omgjord, han hade tidigare varit med programmet Robinson... det hade jag glömt, jag har inte sett Robinson på många år.
Mer snö och kyligare väder... nu börjar jag vara less på vintern.
Praktiskt att ha grannar med rätt yrke :D det har inte vi... de närmaste grannarna till höger om vår postlåda är pensionärer och på vänstersida jobbar de inom omsorgen och skogsbruk.
Hur gick det med tänderna?
kram

2020-04-03 @ 13:33:06
Znogge säger

Vilken fin bild på dig!
Hoppas att den kommande helgen blir avkopplande och skön.

Kram

2020-04-03 @ 14:51:57
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

Ja men absolut, du hittar säkert fina ramar på tur- och retur.
Tänk så varm i magen du ska bli vareviga gång du kommer dit och ser dessa konstverk...

Kram!!

Svar: Bra tips, tror även att jag har ett gäng från dollars liggandes, ska testa och göra en tavelvägg av dem framöver!
Therese Bjärstig

2020-04-06 @ 17:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: