Trött lördag



Hade sett fram emot
en skön nattsömn och
en sovmorgon, men nix.
 
En bråkig rygg och
en vovve som kom till
sovrummet (fast han 
inte får vara där pga
min allergi) gjorde 
att båda gick 
om intet.
 
Får väl skylla mig själv
som vant Eroz med tidiga 
morgonrundor, han ville
väl se om jag var på G...
 
För nödig var han
då rakt inte då jag gick
ut för att rasta honom.
 
Men jag har bestämt 
mig för en lugn och skön
morgon så jag tar mitt
kaffe och kryper ner
under täcket i soffan 
istället.
 
 
 
 
 
 
Och som ni ser används 
den nya servisen flitigt,
jag är så nöjd över detta
nostslgi fynd.
 
Igår var vi dock på Doro
Camp och käkade middag.
 
Känns viktigt att gynna
lokala entreprenörer och
företagare i dessa tider
i den mån man kan.
 
Och det skadar ju inte
att deras schnitzel är 
rysligt god ;-)
 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: