Ännu en dag



 
Ännu en dag läggs 
strax till handlingarna.
 
Personaldag med vision-
och verksamhetsplansarbete
har tagit större delen av
dagen i anspråk.
 
En kvällspromenad i
duggregn med dotter,
hund och ett par prinsar
rundar av dagen.
 
 



christin säger

Hej! Du ska se hur många grodor jag räddar från att bli överkörda på vägen....8-) Träffade på en ranglig yngling också som har nog kommit närmare prinsstadiet.. I går så såg jag en skogsödla nere vid tjärnen, den solade.

Jag längtar efter en normal svensk sommar!!

Klibbiga kramar!

Svar: Ja förutom mycket bär i våra marker så såg vi många grodor när vi var ute i går, och ödlor har barnen sett flera stycken vid stugan, spännande tycker de! Och jag är glad att de finns, för då tar de säker smådjur av annat slag som jag tycker mindre om ;-D KRAM
Therese Bjärstig

2020-08-20 @ 15:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: