Cyklat

 
 
 I söndags så ryckte
pappan i huset ut
och arbetade lite
extra, så då roade
jag och ungarna
oss med att cykla.
 

 
 
Vi trampade till Korsele,
en lagom liten tur i det
fina vädret.
 
 
 
 
Det blåste en hel
del, men då slapp vi
mygg och annat otyg
i alla fall.
 

 
 
Det viktigaste var
ju att pausa och fylla
på energin innan vi
skulle trampa hem.
 

 
 
Så lite vätska, frukt
och kakor slank ner.
 
 
 
 
När vi var nöjda
och belåtna så började
vi trampa hemmåt.
 

 
 
En härlig tur, och så
avrundade vi kvällen
med middag på kåtan.
 
Idag knackade vardagen
åter på, men idag öppnade
simhallen efter sommar-
uppehållet så det var
ändå en bra morgon!
 
Jag trampade nämligen
upp och simmade 1000m
innan jag började dagens
arbete :-)
 
 



Znogge säger

En cykeltur är aldrig fel och det gäller också att inleda dagen med simning :D

Kram

2020-08-17 @ 15:46:41
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Vi avstod turen till Ström,
vi roade oss på annat håll ;-)

Cykelutflykt och start med simning igen... Du fortsätter verkligen med Ditt aktiva "nya jag" vilket är toppen :) jag borde oxå försöka få tummen ur ;-) och hitta mitt "nya jag" för jag tror vi mår bättre vid fysisk aktivitet.

kram

2020-08-18 @ 13:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: