En bättre lördag

 
Det har sannerligen 
varit en bättre lördag!
 
Magen ok, besök hos
mamma och pappa i byn
då vi inte umgås med 
så många andra känns
det säkert.
 
Och med mig fick jag
flera kakor och bakverk,
och så ringde svärmor 
och även där fick vi 
hämta kakor.
 
Så inget julbak krävs
i år då Bogge bakat och
vi nu fick sex burkar till!
 
Dessutom ska Luran
baka, så inget julbak
alls för mig i år!
 
Hur underbart?! 

Så tacksam att inte
behöva, och Martina
kom med Fudge så 
jag känner mig rejält 
bortskämd.
 
På sin höjd att jag
snor ihop min version 
av rockey road.
 
Nu lagar Magnus en 
god älgfileprovencale
och jag ska ta mig ett
glas bubbel.
 
En bättre lördag
helt enkelt!
 
 
 
 



Popprinsessan säger

Men vilken lyx!
Här blir det lite bak och lite godistillverkning, men inga mängder, blir bara till oss i lilla familjen :-) Imorgon blir lite lite lussebullar i långpanna och pepparkakshusfix.
Hoppas ni har en fin kväll!

2020-12-12 @ 18:58:19
URL: http://www.popprinsessan.se
åsa säger

Lyx <3 det är Du verkligen värd, kram

2020-12-12 @ 21:48:49
Annie - Stora Små Äventyr säger

Låter som en mysig lördag :D

Svar: Det var sannerligen en toppen lördag, inte dumt att bli bortskämd så. Hoppas du också haft en fin helg!
Therese Bjärstig

2020-12-13 @ 11:44:48
URL: http://biglittleadventures.se
Znogge säger

Vilken bra lördag på alla vis!

Kram och god lucia/tredje advent

2020-12-13 @ 11:56:32
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: