Fjärde advent



Igår inveg vi grannarnas
fina grillplats med Corona 
säkert umgänge och korv-
grillning, samt saffrans-
bullar och kokkaffe.
 
Riktigt gott och
mysigt inslag på fjärde
advent då vi även såg
solen en liten stund!
 

 
 

Räknade bort mig igår,
och sprang bara 10,5 när
jag hade behövt 10,7 för
att knipa 80K utmaningen.
 
Så i morse följde jag 
ungarna till skolan för
deras näst sista skoldag
och joggade hem, så nu
knep jag den :-) 
 
Och hoppade då på en 
32K utmaning, får se om
jag lyckas skrapa ihop
även den...
 
Vågar ju inte mig på
några längre distanser
(iaf inte ofta) då jag har
ett knä som ger sig
tillkänna då :-(
 
Så jag får väl vara klok
och lyssna på vad
kroppen säger helt 
enkelt.
 
Nu ska jag fortsätta
min första semesterdag
med att granska/läsa
ansökningar tills barnen
kommer hem från skolan.
 
Ska nog även ta 
och lägga in lite sill.
 
Och undvika att fastna 
vid pusslet 😅
 
 
 



Znogge säger

Vilken bra fjärde advent. Det är verkligen lätt att fastna vid ett pussel.

Kram och god måndag!

2020-12-21 @ 14:46:08
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda säger

Kul utmaning. Bra jobbat. Fast som alltid - jag hatar att bli "styrd"... haha.... Dessutom mäter jag ju inte var jag far. Dåligt med jogg i december. Tror inte det blir någon i år heller. Men kanske något annat.

2020-12-22 @ 12:41:30
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: