Guldkant

 

Igår kom svärföräldrarna
förbi med klappar till 
barnen och julblomma
till mig ❤️

Det passar fint då
jag i vanliga fall brukar
göra flera uppsättningar.
 
I år har jag dock 
nöjt mig med hyachinter.
 
 
 

Efter dagens jogg tog
jag och kröp ner i ett
värmande massagebad.
 
Jag har hållt i hop 
över förväntan dessa
22 dagar, men börjar
nu se slutet då 24 
dagar var målet.
 
 
 
 
 



åsa säger

Trevligt besök,
Är Dina svärföräldrar tillsammans igen eller följdes de bara ändå?
Jo yes jag är nyfiken :D
Hur firar Ni jul i år, bara Ni fyra eller ihop med Dina föräldrar?
kram

2020-12-22 @ 21:01:24
christin säger

Hoppas att du nu njuter av ledigheten och att ha "båna himmä" .

God Jul och Gott Nytt År!!!


Svar: <3 God fortsättning!
Therese Bjärstig

2020-12-23 @ 12:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: