Inget kaffe och invigning



En hel dag utan 
kaffe...
 
Skorpor, fil och
det funkar ok med
magen.
 
Så då passade jag 
på att inviga mina nya
icebug newrun med
en sakta jogg.
 
Väl hemma så vågade
jag mig på köttfärssås 
och makaroner till 
middag.
 
Och då var det
kört igen :-(
 
Får bli en till dag
med fil och skorpor,
men värst är kaffe-
abstinensen.
 
 



åsa säger

Jag hade nog låtit bli köttfärssåsen och i stället druckit kaffe ;-)
Om det är nån form av magkatarr/stress lär magen reagera på kryddor.
Snygga icebugs.
krya på kram

2020-12-03 @ 21:00:28
Mammsen säger

Tråkigt med magen. Krya på dig

Svar: Tack <3
Therese Bjärstig

2020-12-03 @ 21:27:29
URL: http://www.mammsen.wordpress.com
Znogge säger

Köttfärssås är inte speciellt snällt mot en orolig mage så det var nog inte så lyckat. Du får äta snällt i morgon.

Kram och krya på!

2020-12-03 @ 21:59:25
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: