Insikten - jag är friiiiiiiiii!

 

Hips vips så har jag gjort
slut med CSN.
 
Känns hur skönt som
helst att inga studie-
lån ha längre!
 
Är det nu man per
definition är vuxen
på riktigt?!
 
Eller ska man börja
fundera på om man
ändå inte borde ta och
läsa till läkare 🤣🙈
 
 
 



Vanja Tollofsen säger

Så härligt! God jul på er ☃️🎅🏼🤶

2020-12-16 @ 17:02:56
Vanja Tollofsen säger

Så härligt! God jul på er ☃️🎅🏼🤶

2020-12-16 @ 17:02:57
Vanja Tollofsen säger

Så härligt! God jul på er ☃️🎅🏼🤶

Svar: Tack och god kul till dig med! 🥰
Therese Bjärstig

2020-12-16 @ 17:02:57
Anonym säger

Gud så många de blev, läser jämt men skriver aldrig. Kske därför de blev många 🙈

Svar: Ha ha gör inget!
Therese Bjärstig

2020-12-16 @ 17:04:09
christin säger

Förstår att det är skönt att lånet är betalat, bra att det finns när det behövs men skönt när det är slut.
Skulle du verkligen vilja läsa igen, tycker att det ser ut som att du ändå alltid gör det och förkovrar dej hela tiden. Känns som att det är den typen av jobb du har...

Nu har jag bakat färdigt inför julen, det blev skorpor i dag efter inspiration av Susanne och Klara på fm.

Ha det fint nu sista dagarna innan semestern!!

Svar: Du har rätt, får vidareutbilda mig mycket inom jobbet så jag kunde inte önska mig bättre jobb på så sätt, men älskade att plugga så skulle kunna tänka mig andra yrken med. Men just nu njuter jag mest av att ha gjort rätt för mig hos CSN och att julen står för dörren! Kram
Therese Bjärstig

2020-12-16 @ 17:27:46
znogge säger

Grattis! Så skönt att ha den biten avklarad. Själ betalar jag fortfarande...

Kram

2020-12-16 @ 19:49:32
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa säger

Grattis och hipp hipp hurra en utgift mindre :)

Ikväll pratade jag å Elin studieval och den utbildning hon vill gå kräver bra betyg i matte så hon har typ redan gett upp... tråkigt när kraven blir för stora.

kram

2020-12-16 @ 21:34:12
mammatillmirakel.blogg.se säger

Det måste kännas jättebra att vara skuldfri 🥰 grattis!! Kram

Svar: Ja riktigt bra, hoppas du fått en fin start på 2021!
Therese Bjärstig

2020-12-17 @ 17:50:46
URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/
Linda säger

Underbart. Vi betalade bort båda för många år sedan. Först makens (för han hade sämre villkor då hans lån var nyare än mitt) och något år efter mitt. Kändes helt overkligt första gången det blev februari. Blev tvungen att logga in och kolla saldo så dom inte missat att skicka avi till mig. haha...

2020-12-18 @ 08:44:06
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: