Kväll i stugan

 
 
Phuuu.
 
Onsdagen kan snart
läggas till handlingarna.
 
Magnus och Svea har varit
i Umeå där Magnus fått tid
för operation av axeln i 
början av januari och Svea
en rejäl utredning av örat.
 
Själv har jag haft två möten 
och seminarier hela dagen
som gått i ett. 

Så när arbetsdagen 
var slut snabbade jag 
mig ut på en kort jogg,
välbehövligt efter att
suttit hela dagen.
 
Men nu intar jag ryggläge
i soffan och slappar lite
innan jag gör en tidig
kväll och dejtar kudden.
 
 
 



Znogge säger

En intensiv dag som förhoppningsvis avslutas med lite avkoppling. Vilken stämningsfull bild.

2020-12-02 @ 21:03:05
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Jag hoppas det gått bra för både Svea och Magnus.
Sån tur deras besök gick att samordna.
Nu har jag just beställt en julklapp till Elin och förhoppningsvis är tomten med oss så hon får detta... jag litar inte helt på detta förrän jag har det beställda hemma.
kram

2020-12-02 @ 21:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: