Lykta och gnäll



En fin fredag som
inleddes med morgonjogg,
sedan arbete med en 
artikel och möte om 
vårens undervisning.
 
En tur på Wiks har
också hunnits med för
att fixa en tomtemask
och så hittade jag 
även en lykta...
 
Väl hemma såg jag
fram emot middag och
en mysig kväll.
 
Men nä, då började
magen göra ont igen.
 
Så vila, vatten och
skorpor fick det bli :-(
 
Dock känns det redan
lite bättre så jag hoppas
att det blir en natt med
sömn så att jag är 
piggelin i morgon!
 





Znogge säger

Så jobbigt att din mage inte är helt som den ska. Hoppas att den stabiliserar sig en gång för alla.

Kram och god lördag!

2020-12-12 @ 11:52:57
URL: http://znogge.wordpress.com
Lena i Wales och Spanien säger

Inte roligt när magen krånglar, men bra om det går åt rätt håll. Hoppas du känner dig bättre idag.
Fin lykta du fick tag på. Ljus kan man inte få för mycket av.
Trevlig lussehelg!

2020-12-12 @ 12:40:10
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
christin säger

Vilken tur att du behövde ännu en lykta.....och att den är fin också och går att använda andra tider än jul...

Ha en fin helg och kram!!

Svar: Ja jag tyckte det var en riktigt vinterlykta, så den ska nog få stå framme fram till vårvintern :-D Hoppas du njutit av helgen!
Therese Bjärstig

2020-12-12 @ 17:01:05
christin säger

Det är klart att jag njöt i helgen, fina promenader i gråvädret, god man och en jäkla massa skidåkning...

I dag har jag bakat kakor och njutit av det...

Och en kortare kvällspromenad som vi har börjat med, det är skönt att ge sej ut i mörkret när man har pannlampor. Fast jag börjar längta efter stjärnor..

Kram!

Svar: Mysigt med kvällspromenad, jag föredrar dock att lufta mig på morgonen eller dagen, på kvällen är jag på tok för frusen och trött... Men kanske då det behövs lite luft å rörelse å andra sidan?! Har lovat Svea att ge mig ut å åka skidor någon kväll, så kanske får uppfylla det löftet... Ha en fin tisdag!
Therese Bjärstig

2020-12-14 @ 19:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: