Nöjd och krångel

 

Jag är riktigt nöjd med
Rituals kalendern så här
långt, bra produkter.
 
Idag en bodymist
som doftade ljuvligt!
 
Däremot ännu en vaken
natt med ond mage :-(
 
Sovit nästan inget och
rätt sliten efter en vecka
snart med magbekymmer.
 
Inte magsjuka då ingen 
annan åkt på det och
inte riktigt de symptomer
heller, så jag hoppas det 
ger sig snart... 
 
Tar omtag så fort jag
äter annat än fil eller
varma koppen :-(
 
Nä nog om det och gnäll,
det är ju torsdag och snart
helg igen, inte dumt!
 
Dessutom mysigt med
frukost och kalender
på morgonen, och så
Tinka och kungaspelen
på kvällen.
 
 
 
 



Lotta säger

Har du testat för covid19- vet en som är positiv med symtom som med magsjuka, inga andra symtom så som hosta, snuva feber? Krya på dig!

2020-12-03 @ 07:31:13
Lotta säger

Har du testat för covid19- vet en som är positiv med symtom som med magsjuka, inga andra symtom så som hosta, snuva feber? Krya på dig!

Svar: Gjorde aldrig det då jag var rätt säker på an matförgiftning och sedan en utslagen tarmflora, mådde toppen i övrigt och ingen annan kände av något och efter en boost med goda bakterier till tarmarna så är det nu bra som tur är!
Therese Bjärstig

2020-12-03 @ 07:31:14
znogge säger

Så tråkigt med din mage. Med tanke på att ingen annan blivit smittad så är det nog ingen bacill. Hoppas magen skärper till sig.

Kram och krya på!

2020-12-03 @ 09:11:25
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda säger

Jobbigt med bråkig mage. Hoppas det ger sig. Jag har den mindre dyra kalendern men även jag fick en bodymist. Den avslutar jag alltid min kväll med. Tre-fyra spray över kuddarna i sovrummet.... mmmm... Sen sover man super

2020-12-03 @ 18:59:57
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: