Rockade



Dagen löptur rockade
på flera sätt.
 
Dels spellistan, dels så
passerade jag passande
nog Rockvattnet.
 
10,5K och ett PB
för i år på distansen.
 
Dessutom dag nr 20
på min runstreak!
 
Invigde min nya jacka
som jag fått av mamma
och pappa i julklapp, och
även den rockade🤘🏻

Nu ska jag ta en dusch
och sedan återgå till
pusslandet...
 
 
 
 
 
 
 



åsa säger

Har Du fått Din julklapp redan?

Bra sprungit *tummen upp*.

kram

2020-12-20 @ 14:19:56
christin säger

Så härligt att du fixade denna långa sträcka... Men såg du vad jag såg?
SOLEN och en fin blå himmel!!!! Så ljuvligt och därtill ett kanonsparkföre, nästan så att det inte kan bli bättre.

Ha en fin vecka!!!

2020-12-20 @ 17:45:11
znogge säger

Riktigt bra jobbat av dig!

Kram och god fjärde advent!

2020-12-20 @ 18:13:34
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda säger

HÄRLIGT. Duktigt att få till en dryg mil vintertid.

2020-12-22 @ 12:43:41
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: