Skämmer bort mig



 
Jisses så jag skämmer
bort mig själv för tillfället.
 
Förutom nya icebugs och
craft vintertights så fick
jag visst ett armband 
också...
 
Det råkade följa med då
jag klickade hem Lurans
2:a adventspresent som
var en humörring.
 
Alltså en ring som ändrar
färg utifrån humör, en kul
grej som kanske underlättar
kommunikationen här
hemma 😅
 
Och då såg jag detta 
armband som var lite
nostalgiskt och
påminner om nått jag
hade som barn.
 
Har även varit och
klippt mig i dag, och
tagit ut lite friskvård
och hunnit med en
jogg innan middagen.
 
Rejält slaskigt och
tungsprunget, men jag 
gjorde det och kan lägga
en dag till min runstreak.
 
Nu dusch, julpyjamas
och mys i soffan.
 
Jag inser att effektivitet
gynnas av att man är
lat som jag är.
 
Klockan är knappt halv
sex och alla måsten 
är avklarade, härligt!
 
 
 



mammatillmirakel.blogg.se säger

Klart man ska unna sig fina saker 😍

2020-12-09 @ 05:31:49
URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/
Lena i Wales och Spanien säger

Bra gjort, unna dig något för dig själv!
Det är fint att tänka på andra, men därmed inte fult att tänka på sig själv. Viktigt!
Ha det bra!

2020-12-09 @ 12:32:38
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: