Uppesittare



Jag, likt resten av Sveriges 
befolkning, spelar givetvis
bingolotto.
 
I år är det kanske en
än viktigare och samlande
syssla som får folk att
känna dig mindre ensamma...

Här har vi bjudits på grillmiddag
ute hos grannarna i form av
wook tidigare i dag.
 
Lite snorig i snoken, så
jag väljer att vara klok 
och avbryta min runstreak.
 
Att springa vore dumdristigt,
jag vill INTE vara sjuk på 
semestern som jag annars 
alltid blir. Jag hinner springa
sen intalar jag mig...
 
Kanske redan i morgon.
 
Vore en perfekt klapp
att vakna utan rinnig näsa!
 
 
 



znogge säger

Då hoppas jag att du vaknade pigg och kry!

Kram och god jul!

2020-12-24 @ 12:20:19
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda säger

Vann ni? Vi gick back. Tre lotter och vinst 100 spänn. Näe... trist.
(har du FB eller insta?)

Svar: Vi vann, Bogge 100 och M 200 så de vann igen sina lotter, medan vi backade lika mycket på min och sveas lott... Men tradition att inte vinna ;-D Har varken FB eller insta, ren självbevarelsedrift då jag inte vill fastna med mobilen för mycket...
Therese Bjärstig

2020-12-26 @ 23:08:36
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: