Firar

 
 
 
Februari är en riktig 
firarmånad med födelsedagar,
alla hjärtans dag, disputation
och lite andra kul saker att
uppmärksamma.
 
Idag unnade vi oss en 
god middag på Kåtan då
jag nått mitt näst sista
delmål i min hälsoresa.
 
Känner mig lite piggare
och har smugit igång
med både skidor och
simning i veckan.
 
Men jag tar det lugnt 
för att inte drabbad av
bakslag och sjukdom
ännu en gång...
 
Men det är skönt att
känna sig stark i knopp
omän kropp är lite vekare.
 
 
 



znogge säger

Grattis till ditt näst sista delmål. Så bra jobbat av dig :D

Kram

2020-02-19 @ 20:32:30
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Så bra jobbat, Du är en riktig kämpe.
Grattis till väl utfört arbete.
kram

2020-02-19 @ 21:16:06
christin säger

Ja då hoppas vi att det går bra nu när vi dessutom har fina dagar att vara ute i.
Jag ska så chili och tomater idag och sen ska jag åka skidor över till Norge, en lång väg så det kan bli svettigt.....

Kram!

Svar: Ja nu väntar en underbar tid :-) Hoppas ditt skidande gick bra ;-P KRAM
Therese Bjärstig

2020-02-20 @ 08:02:23
$vea säger

⛷🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️❤️

2020-02-20 @ 20:39:49
Linda/Candygirl säger

Då håller jag tummarna för att du gjort bort sjukorna nu.

2020-02-28 @ 12:14:08
URL: http://www.candygirl.nu
Johanna säger

Wohoooo, heja dig & trevligt med massa saker att fira!

2020-03-01 @ 20:40:47
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: